Главная | Регистрация | Вход | RSSЧетверг, 09.05.2024, 14:07

Кілійський заклад загальної середньої освіти №1 Кілійської міської ради

Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

12:01
Засідання методичного об'еднання вчителів природнично матиматичного циклу

27.10.2021р. в Кілійському закладі загальної середньої освіти №1 підчас ІІ засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу був проведений методичний практикум «Актуальність використання ІКТ в практиці сучасного педагога при формуванні предметних компетентностей учнів школи».

На  засіданні МО були розглянуті декілька питань, а само:

  • Ознайомлення с методичними рекомендаціями МОН щодо викладання навчальних предметів у 2021-2022 н .р.
  • Ознайомлення з досвідом роботи вчителя хімії Павлової Н.О. «Використання інформаційних та телекомунікаційних технологій підчас викладання хімії»
  • Організація та проведення шкільного туру предметних олімпіад

 Девізом методичного практикуму сталі слова Ян Джукса «Нам треба підготувати учнів до їхнього майбутнього, а не до нашого минулого.»

В новому законі України «Про освіту» зазначається, що "метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності".

Для досягнення цієї мети недостатньо лише отримати знання. Тому вводиться поняття компетентностей, які мають формуватися в ході освітнього процесу, серед яких виділяється компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інформаційно-комунікаційна компетентність.

В методичних рекомендаціях МОН щодо викладання навчальних предметів у 2021-2022 н.р., з якими ознайомила членів МО вчитель математики Киркілан Г.М. говориться, що «Безперечною вимогою часу є формування у здобувачів освіти медіа грамотності. Інфомедійна грамотність розглядається як комплекс знань, умінь та навичок, які можна і треба розвивати не окремим предметом, а в межах фактично кожного предмета і будь якої – теми. Це розвиток вміння працювати з джерелами і першоджерелами інформації, розуміння, якому джерелу можна довіряти, вміння ефективно шукати і перевіряти інформацію.»

Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного учителя.

Викладання в середній школі – це пошук креативних форм роботи, які забезпечують розвиток самостійного критичного і творчого мислення учнів. Актуальною залишається задача вміння опрацьовувати інформацію, добуваючи її з різних джерел.

Однією з методик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені задачі є методика веб-квестів.

Ця методика стала темою обговорення на засіданні метод обєднання викладачів природничо-математичного циклу. Із досвідом роботи в цьому напрямку учасників засідання ознайомила вчитель хімії Павлова Н. О. Для створення Веб-квестів, інтерактивних завдань  і вправ цей вчитель використовує програми Power Point, LiveWorkSheets, Learnsng.apps.

Надія Олександрівна розкрила колегам компетентнісний потенціал уроків хімії. Вона зазначила, що переорієнтація процесу навчання школярів на компетентнісну основу передбачає досягнення практичних результатів у розвитку сучасного учня. Методика викладання має бути насичена прийомами, що сприяють розвитку самостійності, дослідницьких умінь, інформаційної грамотності учнів, а для підсилення мотивації учасників освітнього процесу та для успішного оволодіннями матеріалу вона використовує різні засоби      інформаційно-комунікаційних    технологій.

Такі форми і методи роботи сприяють розвитку інтересу дітей до вивчення предметів природничо-математичного циклу, формують комунікативні, соціальні, самоосвітні та саморозвиваючі компетенції. 

Інформаційні технології можна використовувати також підчас проведення шкільних олімпіад. Бажак О.С.(керівник МО) нагадала методичні рекомендації щодо підготовки та проведення І етапу предметних олімпіад. Вона зазначила, що основна методична вимога до кожного окремого питання шкільного етапу випливає із загального характеру більшості завдань районного  етапу Всеукраїнської олімпіади з предметів природничо – математичного циклу. Воно полягає в тому, що відповіді завдань мають показати, якою мірою школяр може творчо використовувати наявний у нього запас знань, наскільки вільно він володіє фактами науки, навичками абстрактного мислення, чи вміє він думати. Головне в питаннях шкільної олімпіади - це творчий характер завдань, що вимагають проявити школярам навички пізнавальної самостійності. Підчас дистанційного навчання вчителі предметники можуть організувати участь дітей в інтернет – олімпіадах.

Інтернет-олімпіади є інтелектуальними змаганнями учнів, що проводяться щороку, з використанням передових інформаційних та телекомунікаційних технологій, зокрема, шляхом передачі інформації через мережу Інтернет.

Всеукраїнські учнівські Інтернет-олімпіади проводяться відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські Інтернет-олімпіади, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11.06.2012  № 671 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 червня 2012 року за № 1074/21386 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1074-12 ). Інтернет-олімпіади можна проводити на різних платформах:На урок ( https://naurok.ua/student/event);Всеосвіта (https://vseosvita.ua/news/olimpiada-vseosvita-osin-2021); Всеукраїнська інтернет-олімпіада «Крок до знань»( https://nenc.gov.ua/?page_id=2850).

 

Просмотров: 185 | Добавил: kok-20000771 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архив записей
Друзья сайта

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный хостинг uCoz